در دنیای امروز، فناوری ها در حال پیشرفت روزافزون هستند و تأثیرات بزرگی در حوزه های مختلف زندگی افراد دارند. یکی از این حوزه ها، بهبود کیفیت زندگی زنان باردار و جامعه مادران است. با تأسیس سامانه هوشمند بارداری نی‌نی‌مد ، این امکان فراهم می‌شود که مادران، در مراقبت از سلامت خود و جنین ، به راحتی در کمترین زمان ممکن راهنمایی و آگاهی لازم را دریافت کنند.

مقدمه

با شروع بارداری، زنان با چالش هایی مواجه می‌شوند که نیازمند راهنمایی و پشتیبانی متخصصان حوزه بهداشت و درمان می‌باشند. سامانه هوشمند بارداری، به عنوان یک ابزار نوین، مهارت های مادران را در این زمینه تقویت میکند و اطلاعات لازم را به آنها ارائه میکند.

با پیشرفت فناوری و رشد جمعیت آنلاین، شاهد ظهور اپلیکیشن ها و سامانه های هوشمند در حوزه های مختلف هستیم. یکی از حوزه هایی که استفاده از سامانه های هوشمند در آن بسیار مفید و کارآمد به نظر می رسد، حوزه بارداری است. در ایران، اولین سامانه هوشمند بارداری توسط نی‌نی‌مد در این زمینه پیاده سازی شده است. این سامانه به مادران باردار ارائه خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلف بارداری فراهم می کند.

راهنمای ویدیویی ثبت نام در سامانه بارداری هوشمند نی نی مد

استفاده از نسخه‌ی دمو سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

برای سهولت و راحتی در انتخاب مناسب شما مادران عزیز، متخصصین نی‌نی‌مد استفاده از نسخه‌ی دمو را برای شما فراهم نموده‌اند، شما تنها با با اضافه کردن کلمه demo در قسمت نام کاربری و پسوورد می‌توانید از نسخه دمو سامانه بارداری نی نی مد استفاده کنید و سپس با بررسی هر آنچه که می‌خواهید اقدام به خرید اکانت کنید.

راهنمای ویدیویی ثبت نام در دمو سامانه هوشمند

برای استفاده از نسخه دمو کلیک کنید

نسخه‌ی دمو سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

نسخه‌ی دمو سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

نحوه‌ی ثبت نام در سامانه نی نی مد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سامانه هوشمند بارداری، ثبت نام آسان و سریع مادران در این سامانه است. با ورود به سامانه، مادران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و برنامه های مراقبتی هفته به هفته خود را دریافت کنند. این برنامه ها، شامل توصیه هایی در زمینه تغذیه، ورزش، روش های طبیعی برای تسکین علایم فیزیکی و روحی بارداری، و بیشتر است. همچنین، سامانه هوشمند بارداری ارتباط مستقیم با متخصصان حوزه بارداری و زنان و جراحان دارد، که امکان مشاوره آنلاین و پاسخ گویی به سوالات مادران را در هر زمان فراهم می‌کند.

سامانه هوشمند بارداری، ابزاری بسیار مؤثر برای کاهش مشکلات و خطرات بارداری است. با کمک این سامانه، مادران می‌توانند خودشان را در طول دوران بارداری بهتر شناخته و از خدمات بهبود یافته در اختیارشان قرار داده شود. این سامانه به عنوان یک ابزار نوین در ایران، نقش بسیار مهمی در تقویت ارتباط مادران با متخصصان حوزه بارداری و جامعه بهداشت و درمان ایفا خواهد کرد و بهبود کیفیت زندگی مادران در دوران بارداری را فراهم خواهد کرد.

برای ثبت نام در سامانه هوشمند بارداری کلیک کنید 

ثبت نام در سامانه هوشمتد بارداری نی نی مد

ثبت نام در سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

مزایای سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

1) استفاده از آخرین و معتبرترین رفرنس‌های موجود در سطح جهان

2) محیط کاربری بسیار راحت

3) رفرنس‌های قابل کلیک (مقاله‌ی هر آنچه که می‌خوانید را به راحتی می‌توانید با یک کلیک بیابید)

4) مشاوره آنلاین و رایگان در تمام طول مسیر عضویت و استفاده از سایت

5) استفاده از رفرنس‌های معتبر انگلیسی و آمریکایی

معرفی بخش های مختلف سامانه بارداری نی نی مد

1) تقویم بارداری نی نی مد :

در این بخش از سامانه هوشمند بارداری نی نی مد، اطلاعات مفیدی از جمله سن شما، آخرین قائدگی، شرایط جسمانی، شرایط پرخطر و تمام نکات مهمی که باید در نظر بگیرید گفته شده است.

سامانه بارداری نی نی مد

سامانه بارداری نی نی مد

2) اطلاعات مرتبط با فرزند :

در این بخش از سامانه جامع بارداری نی نی مد اطلاعات مفید و بسیار مهم همچون زمان مراجعه به پزشک برای انجام آزمایش های غربالگری و سونوگرافی و موارد دیگر نسبت به داده‌های هر شخص آورده شده است. علاوه بر آن اطلاعاتی همچون تخمین قد جنین در بزرگسالی و سن شما در زمان ازدواج فرزند که جنبه سرگرمی را داراست، آورده شده.

سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

سامانه هوشمند بارداری نی نی مد

3) اطلاعات کامل و جامع مادر و جنین

با توجه به اطلاعاتی که مادر به سامانه هوشمند بارداری نی نی مد داده است، اطلاعات در لحظه در این بخش آورده شده است، اطلاعات درباره روز و تاریخ زایمان، ابعاد و وزن جنین در هنگام زایمان درصورت زایمان سزارین و طبیعی آورده شده است،

علاوه بر این موارد در بخش دیگر برای اولین بار در بین سامانه‌های بارداری برای هر فرد به صورت انحصاری برا اساس اطلاعات ثبت نامی اطلاعات نماش داده می‌شود. یک نموادار برای نمایش روزهای باقی مانده و روزهای گذشته به صورت زنده و به روز موجود است .

سامانه هوشمند بارداری نی‌نی‌مد

سامانه هوشمند بارداری نی‌نی‌مد

4) اطلاعات ایده‌آل جنین

در این بخش از سامانه، وزن ایده آل مادر و جنین آورده شده است و علاوه بر آن بخش هایی برای راهنمایی و یک نمودار دقیق وجود دارد.

سامانه هوشمند زایمان و بارداری نی‌نی‌مد

سامانه هوشمند زایمان و بارداری نی‌نی‌مد

موارد گفته شده تنها بخشی از سامانه گسترده بارداری نی‌نی‌مد است، برای کسب اطلاعات کامل، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ثبت نام و راهنمایی اولیه

نی‌نی‌مد اولین سامانه هوشمند بارداری در ایران با ارائه خدمات مشاوره اولیه به مادران باردار با استفاده از پرسشنامه های متخصصانه، آن‌ها را در ثبت نام و پیشنهاد راهنمایی های لازم میکند.

پیگیری و نظارت در دوران بارداری

این سامانه به مادران باردار امکان پیگیری روند تغذیه، وزن، کنترل بیماری‌ها و شاخص های دیگر برای دوران بارداری را می دهد.

اطلاع رسانی درباره برنامه های تغذیه، تمرینات مناسب، راهنمایی های حرفه ای و نکات مفید برای دوران بارداری را دراختیار مادران قرار می دهد.

فرصت های ارتباطی با متخصصین بارداری:

با بهره گیری از سامانه هوشمند بارداری، مادران باردار امکان دارند با متخصصین بارداری از جمله دکتر حنطوش زاده در تمامی ساعات روز بصورت آنلاین صحبت کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

تیم متخصصین در سامانه هوشمند بارداری در خدمت مادران باردار می باشد و پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای آنان است.

سخن پایانی

نی‌نی‌مد با ارائه اولین سامانه هوشمند بارداری در ایران، مادران باردار دسترسی راحت و سریع تری به خدمات نوین در زمینه بارداری و بهداشت بارداری خواهند داشت. این سامانه توسط یک تیم متخصص در این حوزه پیاده سازی شده است و امکان ارتباط برخط با مشاوران و متخصصان بارداری را به مادران باردار می دهد. نتیجه این سامانه، تسهیل در انتقال اطلاعات و کاهش در مراجعات حضوری برای انجام مشاوره های بارداری است.

برای ثبت نام در سامانه هوشمند بارداری نی‌نی‌مد کلیک کنید